1
بواب عمارة مصر الجديدة حذرني "متطلعش لوحدك بعد 12". طنشت.. لحد ما الأسانسير وقف في دور 13 والدور ده مش موجود في العمارة أصلاً. اللي نزل معايا.. مكانش...